02 August 2009

Lunch with Dato' & GM Daniel

Semalam aku kt HQ utk grading 4th DAN Rizal & Dwae dr KOBITA. Aku of course la jd commander. Tp x psl2 sebab x cukup partner aku kena jd sparring partner utk 2 org ni ..hu..hu..2 round gak kena spar. Dah la bangun pg td badan dan kepala ni berdenyut2. Dgn selsemanyer. Ikutkan hati aku mmg x larat dh nk pegi grading ni tp kesian plak bdk 2 org tu dh ready nk grading.



So dlm demam2 tu spt gak la spar 2 round ...abis spar terus ilang demam aku hu..hu..
p/s: tua2 pun setakat dua round ngan 4th Dan buleh lg weh..he..he..






Lepas grading , kitaorang lunch ngan GM Daniel dan Dato' kt Restoren Pinang kt sebelah HQ. Ms mkn tu spt gak la aku mtk tips dr GM Daniel dan ms ikan Kod bersos Soya tu sampai tangan aku tgh kena kilas oleh GM ..terkejut gak waiter tu tgk ..hu...hu. Byk gak yg kitaorang borak kan termasuk la perihal Faiz nk test GM. X yah la aku komen aper yg GM cakap cumer aku conclude that incident shouldn't be repeated by anyone from our group. GM spt demo kt aku (ceikk aku lg jd mangsa..) the simplest way nk counter incident2 cam gitu. Dan dlm hati aku mmg nasib Faiz baik ari tu.






Maybe Dato' perasan byk benda aku dok tanya ataupun dia dah menyampah aku dok kacau dia makan he..he. So Dato' suruh aku organize bdk2 aku utk satu sessi ngan GM Daniel dlm 4 jam minggu depan . Perghh..ni dh peluang baik...Insyaallah ..aku akan arrangekan nanti. Byk siut yg dia x spt nk bagi...jari aku sampai ke skrg tgh sengal lagi ..padahal sikit jer dia kepak td..pressure point dan wrist manipulation mmg yg x pernah aku tgk la....terasa sgt "ciput" nyer aku ...

2 comments:

Adam A. said...

salam, care to share via email about this event's cronologies?

Ayasu Kuro-Obi said...

Ni kad raya nih...

http://2.bp.blogspot.com/_ldBbVUUjX3Q/SrG5kuEUi9I/AAAAAAAAKFU/sM9w4YjHKME/s1600-h/kadrayablog-sidekick.jpg