22 February 2007

I'm back!!!!

Waaaaa..masuk hari ni genapla 3 bulan blog aku ni x terupdate....ingat nak biar bersawang lagi tp x sampai hati plak.

Kenapa bersawang???

Ntah la.....aku pun x tahu apsal tetiba hilang mood nak update. Kalau dulu bulah update 3 kali sehari tp ni 3 bulan sekali pun malas. Apa-apa2 pun I'm back ..
17/2/2007 : Aku dan neighborhood giler-giler aku ke Cherating ... bab2 pegi outing ni memang aku punyer expertise masa kat UTM dulu. Sampaikan arwah mak aku pelik coz aku x pernah balik bercuti kat kampung sampai kan dia tanya "U.T. ENG tak dok cuti ko?..onghae lain ngaji U jugok tapi ado sokmo denghumoh" ..(UTM tak ada cuti ke, org lain belajar U jugak tapi selalu ader kat rumah).
Alhamdullillah program tu aku kira 90% suksess la dan x sia-sia la penat buat preparation.
eh...dah nk kena masuk meeting plak...chowww....jumper lagi 3 bulan dr sekarang..hu..hu..

No comments: