20 November 2006

Catering Teh Tarik ..hu..hu..

Masa Din OIC bagi RM50.00 utk duit teh tarik masa lepak kat Bistro aku ingat kan dia main2. Tapi bila dia bukak citer lagi pasal teh tarik utk open house dia dah ader org akan buat aku dah suspek lain. So Sabtu ari tu aku conpermkan balik dgn dia dan memeng betol dia nak aku buatkan teh tarik utk open house dia nanti. Kira ni first catering aku la...first customer utk bisnes teh tarik ..hu..hu..
19/11/2006 : Ahad
Pagi2 lagi mak mertua aku call bgth hari ni ader jemputan open house pakcik org rumah aku kat Puchong. Kul 1 lak aku dah janji dgn Din OIC utk antar teh tarik. So dlm kul 12.45pm aku cepat2 siapkan 2 tong teh dan dlm kul 1.15pm aku deliver ke rumah Din OIC.
Aku balik dr Puchong dah kul 4.30pm. Aku terus check bekas teh aku ..tengok dah tinggal keladak ...ikut kater Din ..teh aku dah lamer abis .
Silap aku x letak phone no kat tong teh aku tu.....hu..hu..

No comments: