06 May 2007

Lamer x update

Last week Choy (student TKD KUTPM) msg aku pasal blog aku. Aku nyaris2 lupa aku pernah ader blog huk..huk.. Entah la ...mood aku utk update blog tu tetiba jer ilang gitu jer. Padahal masa zaman kegemilangan aku dulu (hu..hu..) dlm sehari sampai 2-3 kali update. So bila terbaca msg dia tu aku tergerak nak bukak balik blog aku yg dah bersawang dah tu.
Kalau dulu alasan nak update blog cumer boleh kat opis coz kat umah PC selalu org umah aku conquer tp sejak pakai lap top ni malas plak nak ON lap top ...ehmmm..sebenarnyer key word dia satu jer ...MALAS!. (So entry ni aku tujukan kat si Choy tu la ...kalau x psl sms dia blog ni bersawang lagi ni...he..he..)
Sampai jer kat opis aku terus bukak blog aku .....pehggghh password pun aku dah lupa !! lepas 48 kali dok try and error last sekali terbukak la blog lamer aku tu. Ternampak la komen2 dr student2 aku ..siMemen dan Ain yg dah 3 bulan aku x reply ...he..he..
Nak kata x der idea bohong la....aku boleh update blog aku sampai 5-6 pages sekali tulis. Setakat nak penuhkan satu page entry tu anytime cumer keSIBUKkan aku yg x seperti org ni semenjak 4-5 bulan yg lepas.
4-5 bulan yg lepas
Apa yg beza nyer 4-5 bulan yg lepas??? Aku kat opis sebagai &*% of Sec*&on jaga satu seksyen Assembly ....kalau sesaper pernah keje kilang (kalau automotive la..) korang boleh la byg kan seksyen tu mcmn? Nak dijadikan citer member seklik aku yg jaga satu lagi seksyen telah meresignkan diri. Kat kilang aku keje ni cumer ader dua seksyen under operation division. So nak x nak bila tengok seksyen tu terkapai2 mcm anak monyet ilang ibu ..aku pun tolong2 la tengok2kan apa yg boleh aku bantu kat seksyen tu. Dlm dok volunteer tgk2 kan ni la aku tetiba terus kena jaga dua-dua seksyen ni ...tu la citer nyer ... Kalau dah dua seksyen makanyer dr kena jaga 160org skrg dah jadi 300 lebih..masa aku kat opis ni dah tinggal dua -tiga ciput ..yg lebih nyer samada dlm meeting room atau pun tgh kena belasah kat line atau aku tgh belasah budak kat line (yg ni la lagi kerap hu..hu)....sambung...

No comments: