09 May 2007

Tahun yg malap

Tahun ni kelas-kelas aku ntah ler ..x begitu memberangsangkan. Subang Perdana dah 2 bulan aku kansel kelas ...kira temporary close la. Masalah dgn lampu taman dan dewan yg x selesai2 tu. Kekadang pelik aku ...aper la susah sgt nak bagi penduduk guna dewan utk kelas2 yg berfaedah cam gini?...bukan nyer aku buat tempat jual VCD haram, jual gam ker logik la jugak. Nasib baik ader kelas Angah dan Asmir kat Nusa Subang so budak2 yg train kat situ aku divert kan ke kelas tu la.
Kelas SMT Kuala Selangor plak - dlm sebulan nak buat sekali pun susah ....tetiap minggu budak balik kg! ader ker?..baik buat sekolah biasa kalau tetiap minggu boleh balik rumah. Kalau x balik rumah mesti ader aktiviti tambahan lain. Sampai kan kekadang rasa nak gak aku tutup terus kelas tu tp mengenangkan ader anak2 Melayu yg minat lagi kat Taekwon-do ni so aku paksakan la. Ni esok ni aku dah siap amik half day leave dah ni utk ke SMT ...kalau kansel jugak mmg aku akan hantar invoice utk kutip balen yuran je la dgn bebudak tu.
Kelas MMC still lagi ON cumer semenjak dua menjak ni aku x sempat nak ke sana. Ali pun aku dah lamer btol x jumpa. Intake baru kalau x silap aku dlm April hari tu...
Politeknik Sabak Bernam- aku receive call dari pensyarah ko-kurikulum dia utk mintak aku mengajar kat sana. Aku buat la appointment tp tersangkut kat jammed sampai la ke hari ni aku x sempat2 lagi nak jumpa pensyarah tu. Tp kalau btol la aku amik kelas kat situ memang la aku giler....1.5-2 jam travelling beb! Aku kena travel dr Subang ke Sabak Bernam..pas tu poli ni plak kat hujung sabak bernam nun.
Bukit Subang - kat umah aku still ON dan baru jer grading ari tu. Bebudak bertambah coz budak sekolah Bukit Subang pun ader yg dtg join. Cumer kelas ni kalau ujan lebat aku terpaksa kansel la.
Sekolah Bukit Subang - kelas ni actually tgh ader problem ...nantila aku story kan dlm entry esok lusa. Kelas ni bawah kendalian Azlan.... aku sebenarnyer x campur sgt tp sebab kelas ni kat dlm terittory aku (peghhh mcm kongsi gelap plak..he.he..) so nak tak nak sesaper yg nak bukak kelas Taekwon-do kat area ni kena la mengadap aku..dan kena la daftar kan kelas tu bawah DTA.
PLUS- kelas aku kat Menara Faber ni mcm dulu2 tp student dah bertambah la ..dlm 18 org skrg ni cumer ramai yg injured dan kalau ujung2 financial year ramai yg kena kuar audit. Sekarang ni nak sport festival plak so ramai lagi la yg akan hilang sekejap ni. Kelas ni selalunye Faizal yg akan amik coz aku selalu x bleh sampai on time. Sekarang ni si Nazir (student aku masa kat UTM Skudai dulu) dah join kelas tu so dia boleh la ganti2 jadi instructor.

No comments: