16 May 2007

Selamat Hari Guru

Mlm tadi masa aku nak amik anak2 aku dr rumah atok dia aku tengok si Syira dah tido. Kat tgn dia ader epal yg siap berwrapp cantik2. Mak mertua aku bagitahu siSyira nak balik jugak (biasanya kalau dia dah tido aku akan tinggalkan dia kat rumah atok dia jer). So aku pun angkat la dia balik ..mak aku bgth lagi Syira nak balik pasal dia nak tunjuk kan ke mama dia epal yg dia belikan utk cikgu dia sempena hari guru hr ni.
Si Syira ni memang concern btol bab2 ni ..mcm masa hari Ibu hr tu ...dia siap belikan bunga kat sekolah utk diberikan ke mama dia. Siap dia bgth lagi .."Syira x makan hari ni ....Syira guna duit belanja tu utk beli bunga utk mama.." ..x sayu ke dgr cam tu ..hu..hu.. Aku yg cukup duit belanja ni pun memanjang x sempat nk belikan something ke org rumah aku.
So mlm tadi kat rumah dia tido lagi dgn epal tu....
p/s : ehmmm..tahun ni x der plak "epal" utk aku ....hu....hu...

No comments: