07 May 2007

Terlepas BGM

2 weeks lepas Eizam ader msg aku psl BGM MGTF akan diadakan somewhere dlm hujung bulan 4 ni tp tarikh x tau biler. Aku x amik port sgt coz kalau betul ader BGM mesti ader invitation dr secretary general MGTF.
Aleh2 last week ader org tanya aku ..Eh! apasal nko tak dtg BGM? Master Amir tanya nko? ..(bg yg x kenal ..Master Amir ni Presiden MGTF merangkap Pengarah Politeknik S.Alam). Aku pun shoot la balik .dah org x ajak apsal aku nak pegi ..lagipun x tahu la pulak aku BGM tu dibuat pada hari tu.
Nak jer aku call Master Amir utk clarifykan benda ni tp aper yg aku dpt krg ..silap2 kena basuh lagi pasal x dtg BGM ..hu..hu.
Semalam Napi (TKD Pahang) call aku ....ader citer psl PGTF. So tadi aku dpt cakap dgn Master Amir before dia fly ke Sarawak. Dpt la aku sampaikan pesan dr TKD Pahang ni ....nanti la aku citer psl PGTF, TKd Pahang dan MGTF ni lepas konperm semua.
Master Amir sempat pesan kat aku utk submit kan minute meeting Persatuan TKD Kelang ke Pesuruhjaya Sukan Malaysia ....ye la!! aku dah lupa dah yg aku lum lagi submit minute 2005/2006. Apala punyer Secretary General?.
Actually aku tahun ni aku betul2 low profile ...aku dah kurangkan involvement aku kat kelas2 lain . Ntah la sejak ader yg mereka citer pasal aku nak amik alih kelas PTPL la ..kelas PSA la aku dah jadi takut nak pegi ke kelas2 ni lagi. Walaupun aku x pernah ader problem dgn Ketua Jurulatih merangkap member rapat aku ..Eizam tp aku jadi maleh nak panjang-panjangkan citer ni. ...tunggu entry aku just pasal ni ..aku nak explain panjang lebar psl kefrust an aku kat individu2 tertentu....

No comments: