20 February 2008

Temperature naik - for the 48th times!!


Lepas riki tpt utk demo aku singgah ke MMC jap utk tgk si Sarah dan geng2 MMC train utk demo nanti. Lepas choreograph few movement utk demo tu aku rush balik ke Subang. On da way kat depan menara Celcom kt Jln Gurney aku tgk bomba, ambulan dan polis ramai kat sana. Crowd pun dah mcm ader pesta kat simpang jln tu. Aku x tahu apa kes tp aku rasa mcm ader kes besar jer kat situ. ..org terjun bangunan kot …ntah la. Esok nyer aku tgk paper x der aper2 citer pun psl Menara Celcom tu.



15/2 – Aku on da way ke UTM bila aku sangkut dlm jem kt Fed Hiway ….temperature keta aku tetiba start merangkak lebih dr biasa . Aku try push jugak tp bila jem x kurang2 dan meter temperature aku dah nk cecah Red line aku terus belok ke Nan Yang Siang Pau …turn balik ke Kelana Jaya dan patah balik ke Subang. Last2 aku sangkut kat bawah flyover nak ke terminal 1. Aku check2 ..air dah kering.


Aku tunggu sejuk ..pas tu isi air dan drive keta aku slow2 ke stesen minyak BP. Aku call Sang utk take over class dan Ven utk dtg amik aku. Aku confident jer call AAM utk dtg tarik keta aku ke Setapak bila minah tu cakap diaorg dah x leh bagi servis tu coz kad aku dah expired. Aku plak dgn confidentnyer cakap ..mana ader expired ..tu kan 17hb ..ni baru 15hb. "17hb January cik …skrg dah February" ….. errrr…terdiam aku jap. Btol la …kad aku dah expired.


So bila Ven sampai aku cakap x per la ...x jadi tarik coz aku rasa boleh sampai rumah…keta dah sejuk. Padahal kad aku dah expired ..hu..hu..

No comments: