26 June 2008

Surat terlipat ....

Masa aku keluarkn laptop aku pg ni aku perasan satu kertas terlipat kt bawah laptop aku. Memang selalunyer beg laptop aku tu byk sampah sarap so selalunyer aku buat x kisah la klau setakat ader kertas gini atau ti kus sekor dua dlm beg aku tu. Tp pagi ni aku tergerak hati nk bukak “sampah” tu dan hati jantan aku ni terus cair bila baca “sampah” tu.

Rupa-rupanyer yg aku dok ingat sampah sarap tu ialah surat dr anak aku Syira untuk Fathers Day ari tu.




Ntah bila ntah Syira letak surat tu ..tp aku rasa mlm Fathers Day tu kot dia senyap2 masukan surat tu untuk surprisekn aku. Dan aku pulak x perasan surat tu. Terasa sgt aku coz terlampau sibuk sgt ..sampaikan anak aku pun main pakai surat jer nk communicate ngan aku.


Anak aku srg ni mmg suka pakai surat ..kekadang bila aku balik dr lepak2 kt Bistro tu ader la dia letakkan surat kt atas tangga ..surat bgthu suruh buatkn dia susu dan kejutkan dia jer. Hu..hu..

No comments: