26 April 2008

Mama......dalam perut mama ader baby

26/4-Sabtu
Bangun2 tido pagi tu tetiba Syamil cakap kat org rumah aku …

mama….mama….dalam perut mama ader baby…”

Orang rumah aku tergamam kejap tapi dia buat2 layan la anak bongsu aku tu.

siapa yang bagith Amil?…” ..tanya org umah aku..
abg.Syahmi bgth ….”

Lagi berderau darah orang rumah aku …
bila dia bgth Amil .?..” ..org umah aku dok layan lagi siSyamil..

tadi ..Amil jumpa dia kt hotel…”

pastu org umah aku saja la tanya mcmn rupa abg.Syahmi skrg . Syamil cakap mata dia sepet ..dia dah besar dan mcm2 lg la. Hotel tu plak maybe tpt dia jumpa tu cantik kot so Syamil ni kalau tpt2 yg cantik dia akn panggil hotel.

So bila org umah aku citer kat aku pasal ni aku pun terfikir gak …mmg Syamil ni ader connection dgn arwah abg Syahmi dia …walaupun dah 9 tahun arwah pegi....dari dulu lagi dia selalu dok citer pasal arwah. In fact dia buleh describe fizikal arwah padahal mana la dia pernah jumpa arwah abg dia tu.Tapi bab ader baby ni yg aku pun terkejut ni coz mmg org umah aku dah lamer x datang. Tp kitaorg nak suspect dah lekat x berani la pulak coz takut berharap sgt.


So mlm tu aku bawak org umah aku pegi check kat Klinik Siti Hajar kt seksy 18. So bila doctor bgth positive …dah 6 minggu…...yg paling seronok aku tengok ialah siSyira dan Syamil ni la. Ye la …sibongsu aku tu dah 6 tahun ….frankly speaking aku pun nk tambah lagi.
So expectation date dlm 23/11 ni ….4 hr sebelum besday aku ….

Tapi la ni awal sgt utk aku expect aper2 so aku x bgth lagi ke sesaper…..biar la dah confirm 3-4 bulan ke nanti baru la aku nk citer …ni kt blog buleh la …

No comments: