07 April 2008

Tournament lagi...4 Gold, 1 Silver!!

Sabtu ari tu aku ke Kulim....ke Universiti Kuala Lumpur kampus MSI..aper kejadahnyer Universiti KL buat kt Kulim???x paham aku. Rupa2nyer UNIKL ni dah takeover semua Malaysia German,British Institute,France Institute dan Scottish Institute. So UNIKL kt Kulim Hi Tec ni actually Malaysia Scottish Institute la. UNIKL organize tournament jemputan WTF.
Aku hantr 5 org bebudak PSAS ...3 pompuan & 2 lelaki. Ni kira first time la DTA hantar wakil WTF ke mana2 kejohanan. Kt sana aku ternampak nama UNIKL MIAT ..MIAT ni aku dulu nyaris2 nak start kelas tp student SMT aku tetiba senyap jer ms nak ON kelas tu. So aku tengok mmg sekrg ni dah ader TKD la kat situ. Bukan rezeki aku la tu....atau pun bukan rezeki diaorang la nk dpt DTA ..hu..hu..cara2 berlagak untuk x bg nmpk frust.....
To cut it shot budak aku menang semua bout kecuali srg injured ms final dan terlepas Gold dia. So 5 org pegi kitaorang bwk balik 4 Gold dan 1 Silver!..Tahniah ke student2 PSAS Sarah, Amelina, Amir ,Afiy dan srg lg aku lupa nm dia ..dan Azhari yg bwk dan guide diaorang.

No comments: