09 April 2008

Demo oh demo

Masa nak mintak permit utk ke Kulim last week aku bgth org rumah aku ni last la aku x der kat umah weekend. Lepas ni tetiap minggu aku akn ader kt umah.
Tapi nak buat mcmn ...aku hanya merancang...hu..hu..
This week - 12/4 DTA di jemput untuk perform di Hari Sukan sekolah Bukit Bintang Boys PJ. Kelas DTA akan bertapak di sekolah ni Insyaallah dlm bulan depan. Last 2 week actually pun aku ader demo kat Sekolah tmn Tun Dr Ismail Jaya....pun akan jadi kelas DTA next month..kelas ke 18th.
Next week plak 18/4 aku dpt jemputan dari UEM Group of companies utk perform demo masa penyampaian sijil Green Belt 6 sigma company tsb. Demo ni dibuat pada hari Jumaat di UEM Academy. Crowd dijangkan dlm 300org lebih dan semua senior & top mgmt UEM subsidiaries akan hadir hari tu. Ni kira welfare program aku jer la coz UEM x janjikan aper2 mutual aggreement in future. Tp mintak2 bila diaorg tgk TKD ni ader la satu dua company akn terbuka minda nyer.
Next week lagi ..26/4 DTA dipanggil lagi utk perform di Sekolah Al-Amin , Bukit Sentosa. ni sempena aper ntah aku pun x tahu.
So dlm dok free2 weekend pun sebenarnyer aku x la free sgt ...hu..hu...

No comments: