12 August 2008

Aku dan Blog

Aku dan Blog..


He..he..bersawang giler blog aku …

Ehmmm…mcm2 aku nk citer tp jari ni maleh betul nk mengtik keyboard ni. Sampai kn mlm td org rumah aku pesan ..”Update la Blog tu ..”. So ni tergerak la jari aku sket nk mengupdate aper2 yg tertinggal …


DTA 2nd Invitation Tournament

Ehmmm.. pasal DIT 2008 aku dah buat dlm bentuk draft tu dah kt sebulan dah ..ntah biler la aku dpt upload. Cumer aku frust ….mmg bukan setakat Cina2 tp member2 pun x turun support hu..hu.. x per la …aku senang jer …lagi teruk aku jatuh lagi bagus …”It’s make me stronger……”.


Ke Jakarta - Bandung…

30/7 ~ 2/8 hr tu aku ke Jakarta & Bandung ikut neighbor2 aku. Tapi aku punyer flight petang dan delayed ..so aku stranded srg2 kt Jakarta. Melilau cari hotel kat Jakarta Selatan ..hu..hu.. OK la …maleh nk prolong citer ni cumer Bandung bagus la utk shooping.


Hepi Besday My Wife..

Last week Besday org rumah aku …mmg cdg nyer aku nk cari adiah besday tu kt Bandung tp dah jln srg2 x jumpa lak aku kedai yg jual brg yg aku nk tu. Aleh2 sampai ke la ni aku x bg aper lg kat dia ..tp ader improvement la coz aku wish dia tgh2 pg ..x der la terlewat cam tahun2 lepas.


Syira Jogathon

Satu malam last week..

Syira : ..”Syira nak menang..”.

Aku : “Alaa kalau Syira x menang pun x per ..”

Syira : “Syira nak menang jugak …”


Ehmm.. anak aku yg sorang ni Determination dia kuat…mcm aku ..klau nak dia mesti nak. Tu yg aku risau coz klau dia x dpt dia frust.

Pagi jogathon tu aku ader kelas & aku jumpa member kejap so bila aku sampai event dah abis. Syira dapat no 4 ..dpt la jgk trophy . Tp aku tgk dia masam jer …so bila aku tanya nepar dia jawab ..” Orang lain punyer lagi besar ..” ..hu..hu.. kesitu la pulak.


National Tournament 2008 – Stadium Melawati 29 ~ 30hb August


Aku dok tunggu jgk panggilan dari MGTF untuk mintak servis aku utk kejohanan kebangsaan ni. Memang setiap tahun aku akn ditugaskan utk incharge benda2 Teknikal untuk kejohanan kebangsaan . Benda2 tu macam System utk tournament, database, draw lot pd malam tu, database result dan medal calculation. Cumer kali ni sampai ke hujung bulan lepas aku x receive apa2 news so aku presumed diaorg dah ader team lain la tu utk incharge teknikal.
Aleh2 ..Shahnaz (Kapten) msg aku tanya pasal sistem dan aku cakap aku memang dah standby team aku dan sistem terbaru untuk tournament tu. Sistem tu pun dah tested masa kejohanan aku ari tu. Dan dlm aku dok plan aku punyer program, M.Yeow plak call aku masa aku kt Bkt Beruntung...dia tanya aku Shahnaz (Kapten) ader call aku x? Aku cakap ader dan aku dah bgth aku boleh incharge. Tapi aku x faham coz M.Yeow dok keep remind aku yg aku nanti akn keje bawah dia under teknikal team.
Aku fahamla semua teknikal akn under dia tapi yg ni aku dah plan direct ngan Shahnaz dan kali ni pun aku nak proper sikit …aku akn buat dr registeration sampai la ke draw lot dan result database. Dan aku x nak lagi aku buat keje2 welfare …aku yg penat buat system & keje2 teknikal tp org lain yg dpt elaun. So kali ni before start keje aku nak clearkn dulu portion aku.
Semlm sekali lagi M.Yeow call aku ...remind lg psl ari tu. Dia ajak aku meeting Khamis ni kt Gym dia ....ehmmmm..aku nk gi tgk aper yg dia dah plan.

Student2 aku plak kali ni ramai yg aku dah “jual” ke State lain …coz akademi x leh nk antar team lagi. Maybe next year la kalau ader utk akademi.

No comments: