21 August 2008

My 4th .......

....masuk bulan ni kira dah 5 bulan la (errr..ke 6 ek?..) usia baby dlm peyot org umah aku. Ingatkn hr tu dah buleh scan ...excited siuutt nk tahu laki ke pompuan. Tp aper2 pun aku x kisah ..janji dia buleh sambung legacy aku dlm TKD hu..hu.. Nak harapkan si Syamil anak jantan aku tu..ehmm..dok sibuk ngan Ben10 dia. Si Syira plak ...moody manjang ...dok green tip dr 5 tahun lepas.
Tapi aku perasan satu baby aku ni ...tgh dok guling2 dlm peyot mama dia tp bila aku dekat terus diam. Belum kuar lagi dah tunjuk protes kat abah dia ..hu..hu.. Aku ingat dulu masa ank aku yg 1st ...eh bukan ..yg 2nd ....errr ke yg 3rd eh?.. ahh..mana2 la ..kalau aku sentuh sket jer peyot mama dia mesti response. Tp ni terus senyap...
So next 2 weeks baru la buleh scan lagi ....nanti la aku update lg. Nak tahu details pasal ni korang bacala blog org umah aku ...dia yg bawak baby ..so citer dia la yg lagiu panjang ..hu..hu..

No comments: