13 December 2009

Dunia blog ..sepi..

Aku perasan ..beberapa bulan kebelakangan ni aku (especially la) dan kengkawan lain dh x brp aktif blogging. Response utk blog mbr2 dh x sekerap dulu...update mmg la makin slow. Maybe masing2 bz dgn keje & tanggungjawab lain.


Bg aku ..dgn problem internet kena cut kt opis dan streamix buat hal ari tu mmg motivasi aku nk update blog terus ilang. Nk response entry kengkawan pun jd x der mood. Dan benda2 gini yg jadi chain reaction ...kita x response kt org so org x response kt kiter ..last2 kite update blog pun x der org tau.


Tp tu cumer blog.....friendship bukan nyer berdasarkan brp kerap kita reply entry kawan kan?.. So bg aku ..keslowan aku mereply dan ketiadaan response kengkawan dlm entry aku x bermakna aku dah ilang dan x bermakna aku dah ilang kengkawan..hu..hu..


Thats why aku nk sgt tunggu kejohanan NS ni ..nak jumpa balik mbr2 lama.

1 comment:

Anonymous said...

ala response skit skit apa la salahnya....say hye ke, nice la...etc..hihihi