17 October 2006

Ultimate Warrior -3rd extended version


Baru received gambar ni dari student MGTF UITM (thanks Aleyziana ..) masa tu aku dgn bebudak aku x bawak kamera dan kebetulan dia ader situ so aku mintak dia snap la 2-3 keping. Entah bila dpt tengok Dato' pakai baju merah camgini lagi..he..he..
Exceli gambar ni diamik lepas aku jadi judge utk Ultimate Warrior hari tu. Ngam2 event Taekwon-do abis kitaorang dpt call yg Dato' dah sampai kat atas stage. So berlari la aku dgn official lain utk jumper Dato'. Masa tu aku dah bukak Tie dan dah ready nak balik so bila M.Yeow panggil utk jumper Dato' terkial2 aku sambil berlari nak pakai balik Tie tu...last2 x sempat nak pakai. Bukan aper ..Dato' very particular pasal dress code ni so aku x nak la kena sound kat atas stage Dataran Merdeka ni. Tapi bila tengok Dato' pun selamber pakai baju merah hilang nervous aku.
Aku nak citer sikit saper yg kat belakang tu. Tu la semua senior Instructor yg dilantik utk jadi judges dan juries utk Ultimate Warrior . Kat depan sebelah kanan Dato' tu ialah Master Yeow Cheng Watt, 8th Degree Black Belt merangkap Vice Presiden Technical MGTF. Kat belah kiri tu plak ialah Mr.Sivalinggam 6th Degree Black Belt (org lamer dan wakil Malaysia 1986 ~ 1998. Atas dari kanan ..Mr.Bala dari Kulim, Mr Rajan (Selangor), Mr.Nanda (org kuat Kulim), Ustaz Mansur Manni (glamer ari tu coz jadi Reffree utk UW) pun dr Kulim, Nasree anak sir Najmi (peserta) yg aku citer sebelum ni, Mr.Najmi Abdullah (instructor aku dulu), Eizam (member aku dan Chief Instructor UITM ..bekas wakil Malaysia ke kejohanan dunia 1990 ~ 1998 ) dan yg paling ensem dan cinonit tu aku la...hu..hu..
Geng2 ni kira org2 lamer la dan kiter selalu jumper kalau ader mana2 tournament. Dan kalau korang perasan mana peginyer Instruktor Chinese? Yg ramai nyer bangsa India dan Melayu kan?. Aku pun x leh jawab soalan tu...kalau dlm awal 80'an ke 90'an dulu Cina yg monopoli TKD ni.

Ni hah bebudak aku (Asmir & Ven)plak nak bergambar dengan Dato'....cantik kalau diaorang pakai baju official DTA ..biar semua merah. Perasan x semua lebih kurang satu level jer..he..he..
Lepas bergambar tu aku dgn official perkena nasi kandar kat Central Market . On the way Dato' pas kat aku DVD band dia .. "The Shades of Gray" ....aku perasan Dato' dlm DVD tu pun pakai baju tu jugak ..hu..hu..

No comments: