27 November 2007

HAPPY BIRTHDAY SHARIFUDIN MAMAT

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!
HAPPY BIRTHDAY TO SHARIFUDIN!!!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!
Huu...hu.... tahun ni wife aku dah awal2 bagi present ..hik...hik...alaa adiah tu pun memang dia pun nak tu ..aku tahu ...(mcm aku belikan dia IPOD ms anniversary dulu ...aku yg nak pakai sebenarnyer..hik..hik..) tp memang aku dah lamer nak kumpulkan buku2 tu tp x berkesempatan. So dgn adernyer koleksi yg pertama ni boleh la aku start kumpulkan yg lain2 plak. Pagi tadi dpt lagi cokelat dr wife aku ...supposed mlm tadi aku bawak bdk2 tu makan2 tp aku ader grading test plak kat Multimedia College....
Malam tadi lepas grading bebudak tu buat surprise plak ...siap ader kek. Tu yg aku 12.30 baru sampai rumah tu...x kan la aku nak lari balik masa diaorg selebrate besday aku kan?. Tgh mlm tadi aku tunggu gak kot2 ader org yg nak wish besday utk aku ...tunggu punyer tunggu haram x der aper2 ..hik..hik.. baru aku ingat ...selama ni pun aku mana pernah terima wish besday ...dulu ader la dr srg dua student aku ..tapi skrg diaorang dah tuttttttttt..(censor atas permintaan Ain..) kot ...lamer dah aku x dgr khabar....
So apa rasa umur dah 26 ni? ...he..he... aku rasaaaa........rasa lapar pun ader ni ...aku gi lunch dulu la....chowwwww....

No comments: