21 November 2007

Lamer nyer x update

Tu la gatal sangat...org dah bagi rest gatal mintak tambah job scope. Dah dapat job scope baru nahhh....sebulan lebih x berupdate blog aku. Padan muka aku...

Banyak sebenarnyer story2 yg aku x spt nak "entry"kan kat sini coz masa x der langsung utk aku bukak Dashboard blog aku ni. So utk tidak menghampakan aku ..aku summary jer la peristiwa2 penting yg terjadi dlm sebulan ni ..bukan aper ni utk reminder aku jer...kot2 lepas ni ader masa free aku details kan la.


1. Aku kat QM department ....new job scope ..incharge model baru SAGA yg akan launch Januari nanti. Kalau ader problem dengan under body keta tu ..tu keje aku la..hik..hik..


2. Keta aku menyodol lagi. Kali ni kat Federal Hiway on the way ke Open House Joe Perantau di De Palma Ampang. Abis bonet aku...


3. Wae (ayah) aku hospitalized ...masuk hari ni dah seminggu lebih. Kali ni suspect TB plak...


4. Majlis penyampaian hadiah Syira .. Syira dapat no-2 . So aku dgn mama dia dijemputla ke sekolah utk majlis penyampaian hadiah. Bangga betul dia masa terima hadiah tu....


5. Open house taman aku ....aku jadi master mind lagi ...siap dgn mercun gaban dan siap polis dtg bagi warning ..hu..hu..

6. Kelas TKD .....SMT dah cuti ...sebelum tu dia orang buat dinner ..sian aku tengok tp bangga dgn semangat diaorg walaupun x der cikgu yg support. PSIS - last kelas minggu lepas ...grading sekali. PSAS - aku akan join camping & berakit diaorang kat Sg.Siput minggu depan...nanti aku update citer dia.


7. KEJOHANAN TAEKWON-DO JEMPUTAN BAWAH 12 TAHUN DTA/PNB 2007 - kaki aku gatal nak organize tournament since DIT 07 x buleh buat sebab x dok pitis. So aku buat small tournament utk bawah 12 tahun. Aku plan utk DTA jah tp dlm war2 ke member tu ramai plak yg nak join. Aku target dlm 150 org akan join. Aku buat kat Tgkt 40 Menara PNB, Jln Tun Razak. Jemput la.....he..he..

No comments: