06 January 2009

www.dinstaekwondo.com WAS HACKED!!

Lps aku upload entry psl web baru DTA aku dpt feedback dr mbr2 yg ingatkan web aku tu mmg aku sengaja tukar "direction" !!!. ceikk... giler aper? X kan la aku nk gunakan nm Taekwon-do utk link ke web2 gitu. Mesti la aku akn gunakan nama lain ....ooppss..

Jadi untuk mengelakkan kekeliruan dan membersihkan nama baik aku yg dah x berapa suci dah ni dr pandangan org ramai. Maka disini aku istiharkan bahawa www.dinstaekwondo.com x der kena mengena dengan aku hidup dan mati. Aku x tahu menahu pasal link kt web tu ..mcmn dlm berjuta nm yg ader simalaun tu buleh pilih domain aku dinstaekwondo ni??

Tp pelik gak aku ....mcm ader yg sengaja nk bergurau ngan aku jer.

Tp x per aaa... sekarang domain baru DTA ialah
www.dins-taekwondo.com . X der link2 ke web2 yg ngarut2 dah...
So bg yg nk access ke web DTA tu jaga2 la . Key in dins-taekwondo tau jgn dinstaekwondo!!!

No comments: