05 January 2009

Template change

Tetiba plak aku rasa template blog ni dah kusam dan kepam...(eerrr..sori Joe ....template nko tu still gagah perkasa..yg ni jer yg kepam..hu..hu..).
So cari punyer cari aku pun amik yg kaler brown sket ...alaa yg apa tu nm nyer ..haa.. SCRIBE. so aku pun donload la template baru tu dan modified sn sni ... Dah abis tu dgn megah dan perkasanyer aku pun upload la. Tp aku perasan mcm pernah nmpak template ni. Kt mn ek?..
Pikir punyer pikir aku pun browse la blog kengkawan dan org umah aku. Laaaa patut la mcm pernah tgk...rupa2nyer template ni template blog org umah aku ...ceiikk..
So aku terpaksa la redo balik setting tu dan jadi la mcm ni hah. Cumer aku x tahu nak carik balik komen2 yg dah ilang tu. Chatbox tu aku akan install balik nanti.



So dgn template berwajah baru ni harap2 minat aku nak mengupdate akan dtg balik la hendaknyer ..AMIN..

1 comment:

Sarah Shafawati said...

huyoo tukau template.. ner nama saya kat list sir.. sir, saya nanti update web sir lepas saya abes keje dalam mggu ni.. start masuk keje baru ni bz giler.. smpai keje wat kat umah.. web saya pon saya tak sempat update..