18 July 2009

Fobia..UTM

Few days ago ms otw antar org umah ke Kelana Jaya station aku terdengar dlm radio berita srg pelajar jurusan Elektrik Kuasa meninggal jatuh dr hostel yg dia duduk. Bila dgr nm kursus tu aku dh agak dh ni mesti kampus UTM ni. So biler confirm dlm paper memang sah arwah ialah pelajar kampus UTM Jln Semarak dan tinggal di Kolej kt Setapak Jaya ..tpt kelas TKD UTM aku.
So Khamis aku ke UTM lagi dan memang tpt budak tu jatuh tul-tul kt tpt aku buat training ..atas court badminton kt tepi tu . Yg sedih nyer student aku cakap ..budak ni nk masuk bilik dia tp member dia yg ader kt dlm x bukak pintu so dia panjat la dr bilik sebelah bila tetiba tergelincir dn jatuh ke court badminton. Dr tgkt 4 dgn badan yg boleh tahan besar nyer memangla impact dia kuat beb.
So balik ke kelas aku tu..kelas tu ON cam biasa cumer ader la 4-5 org bertukar kampus dan pelajar baru yg intake July belum lg join. Cumer aku dgr peraturan skrg ketat..guard pun dh tukar, poster x bleh simply gantung.
Mlm tu budak2 pun ramai yg keras lg coz yg ader sebelum ni bdk2 China jer so kelas mlm tu aku fokus ke self defence jer la .

No comments: