11 July 2009

Reverse update

Yup...lamer tul aku x update. Sampai x terbalas sms yg dok tanya naper x update ..merajuk ker..tidur ker..dah meninggal ker hu..hu..


Ntah ler..sibuk memangla sibuk tp yg lebihnyer campur ngan mood x der.


So ari ni aku rasa aku akan story kan balik la dr ari ni ke belakang setakat yg aku ingat ...



Semalam aku kt Stadium Melawati tgk tournament WTF Petaling International Tournament. Hebat siuutt..budak2 jer tp 6-7 negara yg participate. Yg paling ramai dr Australia & Germany. Actually aku kesana utk tgk budak aku lawan..anak jiran aku sebenarnyer. Aku bukan sengaja nk pegi tp mengenangkan budak tu anak jiran aku dan parents dia mintak aku bg intensive course sehari sebelum tournament ..so aku pegi la tgk dia lawan. Awal2 dha jumpa budak German..kaki jer dah 2 depa hu..hu.. Tp jiran aku ni satu..esok nk lawan mlm tu br mtk aku bg tips dan nk berguru ngan aku...Optimus Prime pun buleh kalah klau training last minit gini...


So mlm tu balik dr amik umah aku ...dlm kul 10 lebih aku start train budak tu dan before tu lepas balik keje aku (diingat kan ...ni entry reverse ..so sequence of event dia kebelakang tau ..jgn pening lak..) terus gi amik anak2 aku dan Qis dan terus ke Victoria Station (bukan utk makan tp utk amik org umah aku jer ..hu..hu...dpt tgk signbord jer la ..).



8/7- Kelas SMT - aku sengaja pegi lmbt sikit campur ngan Asmir pun dtg lmbt ke rumah aku. Ntah la SMT ni ..to be frank.. mood aku sejak grading sebelum cuti ari tu memang jd kurang utk ke sana. Klau dulu semangat aku lain. Tp x der la langsung x nk pegi ..tanggung jawab tu still aku kena pikul. Dan biasanyer setiap kali kelas aku x kn spt nk tgk jam..sedar2 dah kul 11pm. Tp sejak ari tu bila amik kelas kt sana mata aku asyik kt jam jer ..mcm dok kira bila la kelas ni nk abis hu..hu.. X elok sebenarnyer feeling ni. Kiter instructor mn bleh nk hilang2 mood cam ni..hu..hu....tu yg skrg ni aku tgh dok cari lagi motivational factor yg boleh menaikkan semangat aku utk ke sana.


3 hari lepas ..7/7 - aku lepak ngan Simon (GTF Singapore) kt restoren Sampan Kg.Baru ...dia call aku pagi tu ..dia ader kt stadium Badminton Cheras utk tournament PGTF. So byk la yg kitaorang storykan ..dia dok pelik naper aku x dtg tournament aritu hari. Aku pun story la problem aku skrg ni (tp x la semua..aku kena cover gak sesetengah individu...) . Kul 11 lebih aku antar dia balik ke Tune Hotel . Aku janji nk dtg tgk PGTF world tournament esok tu..klau sempat la. Simon ntah ler dia dtg utk aper ke tournament tu. Tapi aku bgth la dia tournment tu aku x leh nk pegi sgt ..setakat nk gi tgk tu buleh la tp klau ader mata2 yg sengaja cari pasal tgk aku kt sana aku takut jadi issue lain plak. Aku malas nk tanya dia grand x tournament tu.


Sabtu sebelum tu memang aku plan nk ke Stadium Badminton Cheras utk tgk konon2 nyer world tournament anjuran PGTF tp ding-dong2 byk lak keje lain yg kena aku siapkan so sampai ler ke ahad x spt aku nk kesana.


2 minggu sebelum tu aku amik kelas Lan kt Seksy 17 dan Bukit Subang. Clash plak ngan kelas Noordin, aku mmg plan nk cover kelas Noordin tp biler si Lan ni mtk tlg terpaksa aku arrange ngan Asmir utk cover dua-dua kelas. Aku mmg nk gi tgk sekali kelas si Lan ni mcmn...dan mcm yg aku agak ..ader la benda pelik2 yg dia ni buat. Kali ni kelas tu FOC plak ..under Persatuan Taman tu kot..aku dha terbgth parents mana buleh kelas free...tp maleh aku nk tanya lebih2 janji grading kena bayar la ..mana buleh free semua beb. So aku pegi tu pun cumer nk make sure kelas tu still ON dan budak2 tu tau DTA tu saper.


No comments: