02 October 2007

Lagi gambar lamer


Gambar kat atas ni pun aku amik dari Fotopages Dato'. Cumer tajuk dia silap sikit coz Dato' tulis "Sabree with ITM Taekwon-Do Championship 1989". Actually gambar tu ialah gambar student2 aku dari UTM Jalan Semarak. Gambar ni kitaorang amik selepas Kejohanan Taekwon-Do Jemputan UITM 1993 di S.Alam. Ni kira tahun yang paling cemerlang UTM la coz team aku yg dlm gambar ni kira undefeatable masa tu.

Zaman tu musuh ketat kitaorang ialah UITM la ...mana ader pesaing lagi mas tu. Kitaorang kalau pergi tournament x cukup 2 bas x sah. Tapi bila kitaorg tournament kat luar....UTM & UITM ni automatically akan bergabung.

Dalam gambar tu yg aku ingat la :

dari kiri atas : Zul, Lee (Ripin bgth namer dia br aku ingat), Razhan,Hishamuddin,?,Aku, Rodzi, Dato',Master Chee,Noordin (in slim & small version), Napi (in significantly small version),?,Zaili.

dari bawah kiri: Ripin (in serabai version),6 awek tu aku x ingat (tu play safe ..org rumah baca..hu..hu..),Pejol, Surin.

dan sampai ke la ni ..yg still in touch dgn aku cumer si Napi, Noordin & Ripin.....

No comments: