01 October 2007

Nostalgia photo



On the way balik dr USJ Plant aku received sms dari Dato' Sabree. SMS tu dia tujukan ke "Daniel" ? May be dia tersilap send kat aku kot. Dlm SMS tu Dato' mentioned pasal fotopages dia yg dia baru update. Aku x jawab la SMS tu coz takut Dato' tersilap send jer. Tapi aku masuk jugak fotopages dia.

Waaaa!..ader hundreds gambar lamer2 dlm fotopages Dato'. Aku teringat last month Dato' ader bgth nak upload semua gambar2 lamer dia ..dia cakap ader thousands photos yg dia simpan. Ader gambar Dato' dgn Jen Choi & GM & Masters , ader gambar Dato' dgn Malaysia punyer otai dan mcm2 lagi la. Aku dok2 browse gambar tu makin lamer makin nostalgik coz byk gambar2 lamer ..gambar2 instructor aku yg lamer2 (geng2 IPK, PD dan UTM ...ntah idup lagi ke idak diaorg ni..hu..hu..)..gambar2 yg x pernah aku tengok.
Dalam ralit dok belek gambar tu tetiba aku terbaca "Sabree with Gong Badak School Terengganu-1988" ....."eh ni sekolah aku ni ...tahun aku tu.." ..aku terus upload gambar tu . Dan konperm! tu memang gambar aku masa aku amik aku punyer first grading . Grading test tu aku ingat lagi ..waktu petang di kantin sekolah aku ..Sekolah Men Teknik K.Terengganu. Dalam gambar tu ader cikgu penasihat aku ..Cikgu aper ntah nama aku dah lupa tapi muka dia aku ingat, ader instructor aku Sir Najmi (aka Mr.Rajah dulu2 la..) ader member2 lamer aku Azihan (last aku jumper dia tahun 93' ,Benny (last lepas SPM ..1988,Yazid (ader hntar anak dia belajar TKD dgn aku, Zamri (senior aku ..skrg bawah DRB samer dgn aku tp x pernah jumper) dan Rizal (senior aku jugak ..skrg dah jadi org kaya insurans..dah x kenal dah kot..). Yg lain sori ..aku dah x ingat.
Ntah la ..tetiba sayu pun ader bila tengok gambar tu ...memang aku x pernah terfikir yg aku akan dpt tengok balik masa aku first grading. Aku x ingat pun ader amik gambar masa tu. Aku terus save as gambar tu dan haaaa kat atas ni la gambar nyer. Korang cuba cari la aku yg mana satu...hint dia ...carik yg paling cinonit (kalau korang dok cari aku yg macho cam ari ni sori la ..silap org la tu..hu..hu....dan korang bygkan la aku 20 tahun yg lepas ..hik..hik...
So untuk Dato' ....kalau ader lagi gambar2 lamer tu upload la byk2. It's means a lots ....

No comments: