24 January 2008

MGTF Meeting & brainstorming session

Last 2 weeks aku dpt msg dr Shahnaz invite aku untuk join MGTF committee meeting dan brainstorming session yg akn diadakan pada Sabtu ni 26/1 di Glory Beach Resort PD. Aku was-was jugk kot mamat ni salah antar coz aku bukannyer main committee MGTF. Tp lepas terima invitation dr Mr.John (secretary general MGTF) baru la aku confident sikit.
Aku tanya geng2 senior yg lain ...Eizam dan Hanafi . Tp dia org x der pulak terima invitation ni. Aku x leh nk komen apa2 la coz ni keje MGTF. Ustaz Mansur ader terima jemputan dan akn join sessi ni.
So alang2 dijemput ni aku akn gunakan sepenuhnyer la sessi ni utk highlight idea2 baru (ader ke?..hu..hu..) yg mungkin boleh diketengahkan dan diterima pakai utk kemajuan MGTF.
Satu yg confirmnyer....aku akn highlight idea yg aku dah implement kat UTM iaitu 'OPEN' Taekwon-DO. Aku nak sgt tengok kelas TKD ader 3 aliran belajar sekali. Dan benda ni dah jadi realiti kat kampus UTM KL. Mcm mlm tadi ...26 org student turun dan semua ke-3-3 aliran ader join training. So first question aku ke semua yg turun mlm tadi masa nak start kelas ...
"Pernah training seramai ni x?" .....
dan jawapannyer memang aku dah tahu la. Kali terakhir kelas TKD ni lebih 40 org ialah pada 1997. Tu pun masa TKD still lagi KO-KO subject. So bibit2 positif idea aku ni dah nmpkla ...hopefully buleh continue cam ni.
so ...tgkla mcmn dgn session Sabtu ni.

No comments: