24 January 2008

Tired...tired....

Khamis 17hb ....
Last week aku dah bgth boss aku yg aku kena amik half day hari ni. So lepas abis jer mgmt meeting tghari tu aku terus la tanya boss mcmn aku punyer leave buleh ON x? Boss aku cakap kalau x der apa2 OK la u go ahead with ur leave. Masa tu dah kul 2pm.
Aku terus capai kunci moto dan rush ke K.Selangor ...dlm kepala aku nak rush ke SMT untuk kelas kul 3ptg tu. Giler ader setengah jam lagi nak kena sampai ke K.Selangor. Aku plak masa tu baru lepas lunch ....dgn perut penuh ...dgn penat ...nyaris2 aku nak landing kat kepala lori masa kat Ijok. Lepas tu terus segar mata aku sampai la ke SMT.
Aku sampai dah kul 3.45pm. Budak2 dah start kelas. So aku terus amik kelas dan discuss sikit dgn guru penasihat ari tu. Kelas SMT sepatutnyer abis kul 6pm tp ari tu aku bgth bebudak aku kena rush balik opis kul 5 sebab ader emergency. Padahal aku nak kejar kelas aku kat PLUS Menara Faber plak hu..hu..
Actually Rizal mintak tlg aku cover kelas dia ari ni coz dia kena outstation. Aku plak lupa yg aku ader SMT kelas ari ni. Student2 aku si Asmir dan Ven plak semua ader hal so terpaksa la aku cover dua2 kelas ptg tu. Mlm nanti aku pun nak kena cover kelas Ali kat MMC. Tp tu mlm memang aku sempat punyer.
So tepat kul 5 aku dah ader atas moto balik ...utk sampai ke Menara Faber Tmn Desa sebelum kul 6.30pm. Kelas kat Menara Faber start kul 6 ..so spt lagila kalau aku buleh sampai kul 6.30pm.
Aku lejan Elegan aku btol2 ari tu dan aku manage utk sampai ke Menara Faber kul 6.20pm. Masa amik kelas kat PLUS tu pinggang aku dah rasa semacam dah. Lepas kelas tu (7.30pm) aku dah pewai dah . Aku plan nak rehat kt mana kejap la sebelum ke Jln Semarak utk cover kelas MMC tp bila dok layan penat tu aku makin x larat . Last2 aku msg ke Azhari MMC bgth suruh dia handle mlm ni coz aku mmg x larat dah nk ke MMC. Larat mungkin larat la nak sampai ke sana tp nak ngambik kelas tu mcmn? Aku bukannyer ngajar ngaji Quran atau ngajar tuisyen ..ni nak pakai tulang 4 kerat beb.
So aku terus balik umah dan sampai2 terus bedebusss...
Ari tu aku travel dgn Elegan aku dkt 200 km ...patut la sakit pinggang aku.

No comments: