22 January 2008

Promosi awal tahun

Kebiasaan nyer setiap awal tahun aku akan bizi dgn program meramaikan warga DTA. Biasanyer masa ni la aku akan buat promosi pengambilan ahli baru untuk kelas2 di bawah DTA. Tu la satu2 cara utk aku kekalkan momentum kelas aku.


Publisiti tu plak tengok la ..mcm2 cara aku akan buat. Tp yg paling koman dia pakai poster dgn pamplet la. So utk tahun ni aku cukup berkenan dgn poster yg didesign oleh student2 PLUS aku kat Menara Faber ni.



Kelas kat Menara Faber ni actually dah bertukar instructor. Dulu Faizal yg incharge tapi disebabkan komitment lain dia x dpt nak handle lagi kelas tu tahun ni. So aku bagi la kelas tu ke srg lagi senior instructor aku iaitu Rizal dari Maybank. Dia ni dulu yg tubuhkan dan incharge kelab Taekwon-Do Maybank Bangsar. Cuma setahun -dua ni kelas tu kena freeze jap coz ramai staff yg imigrate.


SMT K.Selangor kelas dah start dah last 2 weeks dan esok pun aku buat kelas sempena Thaipusam ..hu..hu..sesak la esok kat Btg Berjuntai tu. Kelas ni pun aku tgh buat publisiti utk tarik bebudak form 4 new intake yg akan mendaftarkan diri next week. Aku dok push committee dan senior2 ni utk tarik giler2 freshie diaorg besok.
UTM KL - kelas baru aku . Puas dah last week aku terbiyah kan bebudak tu betapa pentingnyer publisiti untuk tarik ahli baru ni. Student2 x der nyer yg akan dtg volunteer dan sajer2 nak daftarkan diri unless kena tarik atau terpaksa atau kalau ader org yg approach. So mlm ni aku akn tengok aper plan diaorg utk promosi ni.
Taman Bukit Subang - kelas bawah porch aku ni satu2nyer kelas yg aku x buat promosi. Bukannyer aper ...aku nak stay low profile . Kalau benda baik gerenti org cari kan?...Podaaaahh! mana ader benda baik ....aku x buat sebab porch rumah aku tu dah x leh muat dah budak2 baru. Porch kecik tu buleh muat 15 org jer .

No comments: