24 January 2008

Tipu....

Semlm Syira marah lagi kat aku.....

Selasa ari tu aku sepatutnyer pergi terus ke UTM dr opis coz Syira akn tido rumah uwan dia mlm tu tp bila org rumah aku suruh bawak Syamil sekali ke UTM aku pun terpaksa la patah balik Subang sebelum amik keta ke UTM.
Sampai jer ke rumah mak mertua aku si Syira dah tunggu kat depan pintu ....mak mertua aku bgth Syamil demam so biar dia tido sini la. Aku pun OK la tp aleh2 si Syira plak nak ngikut ....mcm2 alasan la aku bagi coz kalau aku bawak dia kn nk kena bwk keta plak. Dah x der cara lain aku pun janji esok (cuti Thaipusam) pagi2 aku akn bawak dia mandi kt KLCC. Baru la dia cool dan aku pun buleh la pegi dgn aman. ....Aku lupa yg esok pagi2 aku ada kelas kat SMT K.Selangor.
Apa lagi ....kul 11 lebih tu bila aku nak amik dia kat rumah mak mertua aku ....."Abah tipu Syira lagi ....." ....hu..hu.

No comments: