14 October 2005

Link kengkawan

hari ni hari ke 52 blog aku...visitor baru cecah 1090 (aku sendiri 980 x masuk..). Kira dah dekat sebulan aku letak link blogger lain kat blog aku ....aku punyer rules cam ni... saper yg ader terbagi komen ker ter tegur aku ker aku akan letak link dia kat blog aku. Satu lagi kalu yg buleh menginspiration kan aku pun aku link kan wlpun diaorg x pernah tau kewujudan aku...walaupun dia orng x pernah kenal "Sidekick" ..walaupun diaorang x pernah belajar Taekwondo @ Silat Cekak..


Selain dari aku punya official web site, blog yg mula2 aku link ialah blog Sempoii (...apsal?? korang kena tanya anak aku) , blog kedua ialah blog SROX (ok ker..cukup ker besar nyer..he..he..) coz dia ni la sifu aku ..web master aku utk DTA, pas tu Vad ..coz dia antara geng PFS yg mula2 drop by, pas tu Shay's ..lepas dia menyelit dalam dlm tag aku, Afdlin lak coz aku allergik dgn kodok, Joe Perantau ..ntah la..kalau nak kater aku dpt inspiration dari dia ni pun kira betul la tu..asalnyer org rumah bawak balik hard copy semua entry dalam Joe Perantau utk baca kat rumah dan sedar tak sedar aku selalu curi2 baca bila org rumah aku tak der kat rumah ...he..he.. tu yg kalau korg nampak back ground aku samer tu ..tp sampai skrg aku x dpt masuk blog Joe coz kena block dgn Proxy (ader unsur2 parential guide kot blog dia ni..). Mat Jan plak memang antara blog terawal aku masuk masa mula2 blogging ....antara blog inspirasi aku.

Orange-org rumah aku yg asyik dok citer ...dan aku nampak dia ni semenjak-dua menjak ni rajin lak terkelempap kat blog aku so kira confirm la boleh kawan. Tipah - first time tengok blog dia aku teringat ker iklan
#@##$ utk wanita ..sorry ..mungkin feminim sgt kot. First time jumpa masa berbuka hari tu ..end up ..aku pun link la.


Blog aku lak saper yg link??

Saper lak yg nak link blog aku ni?.. berapa helai sgt yg kenal aku?. Pagi ni aku ternampak dlm referrer aku blog matjan ?? eh x kan ader org masuk blog aku dari mat jan punyer blog kot?. Lepas visit Mat jan aku ternampak Din TKD kat bhg link tu...waaa ..Mat Jan link aku punyer la... pas tu Orange pun aku tgk dah ader link aku..cuma nama Din TKD tu tak werld la Orange...letak la Sidekick terus...


Saper dalam tag?

Nama yg selalu aku nampak dlm tag aku plak selain dari Sempoii (dia ni kat semua tag ader..) of course students aku memen & Kay-e, Ven & Ain aku nampak sekali...diaorg2 ni la yg aku buleh harap utk memeriahkan karpet aku tu. Yg lain aku nampak cuma Orange dan sorang dua yg aku x kenai...


Apa2 pun tq ker semua dan selamat berposer...

No comments: