22 September 2006

Demo Sukaneka Bukit Subang



"Bang ..orang rumah saya ader hal nak cakap dengan abang.." ....Aswan dengan muka seriusnyer dtg kat aku masa aku tgh lepak depan rumah K.Jimi.

"Ader apa?.." ..aku dah cuak dah ...bila pulak aku kacau Aswan sampai orang rumah dier nak "settle" dengan aku ni?

"Cik Din ....kami nak mintak tolong buat persembahan masa Hari Sukaneka Bukit Subang nanti buleh x?.." ...Azlin ..orang rumah Aswan tanya aku.

Laaa...ingat kan aper ke benda nyer tadi . Aku tanya bila sukaneka tu? Dia cakap dlm 17hb September ..dalam sebulan lebih lagi la.

"Oooo..nasib baik bagitahu awal...kalau lewat sikit tadi saya dah penuh org book ni..." ..ceikkk ..mcm la ramai sgt yg kenal aku.

Biro wanita taman aku memang aktif. Ni diaorang plan nak buat hari keluarga merangkap sukaneka plak bulan depan. So diaorang nak team Taekwon-Do cilik aku buat demo masa perasmian nanti. Aku terus setuju jer la ..buleh promo utk kelas aku tu sekali.

So pada 17hb Sept 2006 (Ahad) yg lepas pagi2 lagi bebudak TKD Bukit Subang dah berkumpul kat rumah aku. Dalam 12 orang ajer yg perform hari tu. Tu pun aku panggil Adli dan Zaem,Zhorif dan Ziyad tiga beradik utk cover. Syira pun first time la dia pakai Yellow Belt ..dobok dia pun aku baru beli sehari sebelum demo tu.

No comments: