18 September 2006

Ultimate Warrior - cont.


Ni sambungan dr entry pasal Ultimate Warrior yg aku dah citer sebelum ni. Gambar kat atas tu masa press konference dgn Menteri Belia dan Sukan. Kat belakang tgh control hensem tu ialah ..En.Shahnaz ..wakil kitaorang (MGTF) utk program UW ni. Aku x nampak wakil WTF atau ITF dlm program UW ni ..x tahu la samada x dijemput atau diaorg x nak participate?.


Jumaat - aku try nak register student aku Ilyas utk open event. Aku call Shahnaz yg masa tu tgh meeting dgn organizer. Dia pas hp dia kat Boy ..one of the organizer utk event tu. Boy ckp registration dah tutup tp dia buleh terima lg la dan dia suruh aku submit nama budak tu dan krg dia akan call balik utk feedback. Sampai ke petang aku x dpt feedback. So aku bgth Ilyas utk dtg tgk jer la mlm karang. Aku plan nak ke Dataran Merdeka jugak malam tu utk tgk pusingan awal UW ni. Tp malam tu hujan lebat plak kat Subang dan aku dengar jalan ke KL semua jem teruk ..pikir punyer pikir aku kansell plan aku ke Dataran dan aku terus ke Sekeyen 15 utk main futsal.

Sabtu - supposed aku kena incharge demo kat Dataran kul 4-5pm nanti tp last2 minit MD aku bagi memo utk attend briefing session kat De Palma Hotel S.Alam. Aku dah pening dah ....saper yg aku buleh harapkan utk cover bebudak tu. Aku suruh Eizam tlg tgk2 kan bebudak aku masa demo tu. Aku trust ke budak aku..diaorg dah biasa buat keje tanpa aku...dah biasa kena tinggal . Tengahari tu plak kitaorg (MGTF) patut ader meeting kat Hotel Malaya . Master Yeow 2-3 kali call aku masa aku tgh briefing tu tp aku x leh pick up. Mesti dia cari aku pasal meeting tu. X tahu plak aku KBS ruper2nyer buleh keluarkan surat perlepasan cuti utk aku ari tu.

Habis briefing tu baru la aku buleh contact Ven dan Asmir ...diaorg ckp semua OK cumer bile aku x der diaorang terasa di anak tiri la..kitaorg buat demo dgn group TKD lain (MGTF antar 4 group ...DTA,UITM,PSA dan Legends) . Tp yg aku bengangnyer si Ijat, Ilyas dan Sarah x join . Penat2 practise tp x join aper daaa.. Ntah la x paham aku budak2 ni .

Malam tu hujan lagi ...tambah dgn ader kenduri Tahlil kat rumah sebelah so maleh aku nak pegi Dataran. Lg pun bebudak aku x der event dah. Petang sebelum tu aku sempat singgah ke padang utk survey tempat demo aku esok (aku kena bawak budak2 kecit student aku utk demo sempena hari sukaneka Taman Bukit Subang esok..).

Ahad - Pagi2 aku dah standby utk rehearsal demo ..dlm kul 8.00am semua student aku dah tercegat bawah porch rumah aku. Kitaorg ader setengah jam jer utk final briefing dan rehearsal. Tau la budak 2 kalau dah excited lain yg diaorg buat krg. Aku actually nervous pun ader takut pun ader ..kot2 demo ni hancuss. Tapi Alhamdullillah la ..dr respon org ramai lepas demo tu hilang la penat aku bawak budak2 tu. Aku sempat jugak la buat favorite aku ..Jumping Twin Front Kick ...tu pun lepas aku dgr suara2 kat belakang aku .."Eh ..Master dia x buat ker?..tak kan la anak buah jer yg buat..". Tu yang aku rasa tercabar tu dan terus amik 2 keping papan dan buat teknik tu.

Ader la 3-4 org parents dtg jumper aku tanya pasal kelas kat bawah rumah aku tu (bawah porch..porch tu rumah aku..so bawah rumah aku la kan?..). Nampak mcm nak bertambah lagi student aku kat BS ni.

Kul 10.30am aku dah siap tukar baju utk ke Dataran. Tunggu punyer tunggu org rumah aku cakap byk lagi event lepas ni ..dia tgh excited collect adiah la tu. So aku pegi sendiri jer la dgn Ven dan Asmir. Aku sampai ke Dataran dah kul 11.45am. Cari parking plak satu hal. Lepas pusing2 jumper la satu parking belakang Mahkamah.

Aku sampai kat depan pentas utama aku tengok Rajan,Nanda,Bala,Siva dan yg Melayu nyer aku,Eizam dan Ustaz. Cina ader la 2 org junior BB. Taekwon-Do akan fight kat atas ring boxing ..peh!..ni first time aku tengok Taekwon-Do lawan atas ring cam gini..ala2 UFC gitu. Pemilihan judge aku terpilih utk jadi salah sorang dari judge dan Ustaz Mansur jadi Referree.

..........nanti la sambung esok plak...nak balik ....janji nak jumper Rozaidi jap lagi kat Glenmarie.

No comments: