15 September 2006

Member lamer

3 minggu lepas aku antar repair keta kat Bengkel abg Zainal aku kat Setapak Jaya..so sementara nak nunggu keta aku siap aku jalan2 kat Jusco Alpha Angle . Masa dok layan anak aku (yg lebihnyer org rumah aku..) tengok benda2 cinonet kat gerai tu tetiba aku terserempak dgn member lamer Tae Kwon-Do masa SKE UTM dulu..Rozaidi . Gambar kat sebelah ni masa aku tgh lead kelas kat Auditorium UTMLaaa...agak2 dah 7-8 tahun aku x jumper dia ni. Last aku ingat masa aku start keje kat Sony lepas grad dulu dia still lagi kat Skudai. Still join training samer ngan org rumah aku.
Byk benda nak story tp kitaorg x leh borak lamer coz msg2 sibuk dok meneman org rumah shopping. Lagipun lagi lamer aku dok borak kat situ silap2 dgn gerai2 tu kan org rumah aku beli. So lepas bagi kad kitaorg pun buat hal sendiri.
2 minggu lepas tu baru dpt email dr dia ntah maner ntah dia buang kad aku lepas 2 minggu br contact. Semlm aku dpt call dr MARA (cinabeng...kalau ko ckp dr JPA mmg aku caya coz aku loan JPA dulu..) mintak aku byr utang pengajian ....ceikkk ruper2nyer dr si Rozaidi ni ... So supposed semlm aku nak jumper la lepas keje tp abis jer keje aku terus rush ke Faber Tower utk ke kelas ..langsung luper janji aku tadi. Bila sampai Faber baru aku ingat ..tp nak call plak no dia aku tak der..luper nak salin dr email td.
Tengok la ..Glenmarie dgn Seks 26 ni tak jauh pun ..minggu depan ker buleh la kot nak pekena teh tarik ker..nak gi dangdut ker...hu..hu...

No comments: