10 September 2007

Stupid challenge - Extended

citer ni actually aku update awal bulan lepas ...tp tersangkut dlm "draft" version ...mlm tadi br terperasan..huk..huk.. So korang kena baca citer ni assuming korang dlm bulan Ogos la...
Aku ingat kan dah abis dah citer pasal Stupid Challenge ni coz dah seminggu x der berita dari dia ni. Aleh2 semlm ader plak email yg masuk dari si mangkuk ni...

" dear ,,,,the best sharifudin mamat.

...rasanya you ni marah,so you memang tak ikut apa yang tenents of tae kwon do ckp...tapi takpe...dari gaya yang you tulis, ini memang marah( makna nya MENTAL you lemah SANGAT)tapi..saya takkan marah tapi kita akan jumpa satu hari nanti bila ada

...lagi satu nak tanya, tak rasa bersalah ke tukar dari ITF ke GTF....mana spirit of Gen Choi Hong Hi tu...kalau dia hidup lagi, agak-agak ada tak GTF ni...untuk saya,ITF sampai mati...

--True ITF-- "


aku pun balas la .

"dear encik seawolf..??)

ha..ha... put urself in my shoes...what will u feel if I screw up ur lovely evening time with the stupid email....? Surely u will a bit mad isn't it and with a truely spirit of TKD u'll try to ignore it but then u received another stupid"er" email that blown ur blood up to the ceilling and with one thing in ur mind "APA MASALAH BUDAK NI NI? .. tenent #2 - I SHALL RESPECT INSTRUCTORS AND SENIORS. So bro....ur email totally shown no respect at all so for me it rather u urself who know nothing about the Tenents when u start sending that email...

bro ... for ur knowledge GTF was performed by GM Park Jung Tae in 1991 ..Gen Choi passed away in 200? something (can't recall what year..)..meaning that Gen Choi tau pasal ni coz GM Park Jung Tae tu bekas org kanan dia..ni saper yg MENTAL lemah ni?. . Lagi satu ...x wujud spirit Gen Choi dlm dunia ni ..yang ader spirit TKD ..Gen Choi still our beloved founder ..nobody can't take that from him. If ur're really in TKD spirit u'll follow GM Dato till today . But for me it doesn't matter u're ITF ke..GTF ke..WTF ke..sama ja.


By the way...."True ITF" ?? which ITF that u're in? In our country there're 3 groups ....

-Sharifudin Mamat-
DINS TAEKWON-DO ACADEMY
Subang, Selangor. "





pas tu dia balas balik ..(yg sampai skrg aku x paham aper masalah dia ngan aku ..he..he..)




"Dear supersupersupersupersupersuper junior....,
Sharifudin Mamat-
DINS TAEKWON-DO ACADEMY or shall I mentioned da da da
...................Subang, Selangor.


.......

kalau betullah awk tu bagus, kenapa nama awak takde dalam list.....sekurang-kurangnya saya ada la jugak wakil selangor semasa ITF tournament di Chin Woo Stadium dan Kem PPH Ulu Kinta....awak kt mana???? tak nampak pun... mcm ni la,kita pendekkan cerita..saya grad..dpt Black belt bulan dec 1989, kt setapak high school- sabree yang sign...awak kt mana?? Tu belum cite 2nd Dan,3rd Dan lagi...Awak kt mana...Takde,tngh merangkak..tak tau apa pun. lagi satu dengan ketinggian KATIK awak tu,macamana nk flexible..sebab tu tak dpt wakil apa pun..setakat anjur tournament kt UTM..tu la standard awak...


......Saya malas nk ckp banyak dah..saya pun dah contact Sinnadurai, Bernard Radin, Margarita Naning, Johnny Chai dan diaorang advise saya jgn menyalak dekat DOG..nanti saya pun jadi dog...So dah tau kan standard awak..jangan sampai saya keluarkan buah 9,susah nanti...respect la kt senior,baru boleh jadi bagus.faham tak katik.. "

dah lain mcm aku tgk ayat mamat ni ..dah mcm budak2 pulak siap panggil aku katik hu..hu.. makna nyer dia ni mmg kenal aku la..ehm..kawan..kawan..

aku pun dgn berat hati nyer reply la jugak email bodo tu..

Salam encik serigalalaut ...

ha..ha..ha..skrg tgk saper yg dah marah....

ni bila pulak sy cakap yg sy ni BAGUS ni? ehmmm..ada2 jer utk provok org.

gini la bro ....list mana yg u cakap ni? in 1988/89 I was in Skudai ..tgh belajar merangkak... asa National Tourn 89 kat Bangsar Shopping Complex pun I ader tp observe jer la...1991 centralized training kat IPK dgn Mr Lee Hock Heng pun I ader ...and I never declared that I'm GOOD ...x ada apa2 kat tubuh yg Katik ni ....cuma minat dan sayang yg teramat sgt kat TKD ni jer ...tp kalau dah sampai sentuh personal ni aku rasa dah x melampau dah ni . To cut it short supaya x ader yg kena buah 9 ko tu (hiiiii..takut nyer...) just forget about everything la...kita ni dah tua dah nak gaduh2 mcm bebudak ni. As what I said in my previous email ...You ARE DAMMED GOOD and NOBODY can't win to u...

Sori la bro ...nama2 yg u sebut tu I x brp kenal sgt tp kalau tgk muka mungkin cam kot. Tp kalau Bernard Radin kenal sgt tu ...pls send him my regards .....dia ingat tu. Lamer betul x jumpa dia. Susah nak jumpa lg org yg btol2 low profile mcm dia .

Sorry la bro ...I rest my case....
chow wasallam ....

Sharifudin Mamat
your supersupersupersupersuperduper JUNIOR

p/s : ..."jangan sampai saya keluarkan buah 9,susah nanti...respect la kt senior,baru boleh jadi bagus.faham tak katik.. " he...he..macam budak-budak....

X tahu la aku aper sebenarnyer masalh budak ni?.. mungkin masa dia kecik2 dulu selalu kena dera kot?. Email dia dok ke arah provokasi jer ..padahal kalau tgk ayat2 yg aku susun tu semuanyer dok menangkan dia (cumer sikit aku kena explain la facts yg salah tu..).

Cumer bila email yg last dia dah start guna nama org lain ..nama member aku jugak tu yg x sedap tu. Bernard Radin tu mmg sezaman dgn aku dan mmg fighter masa zaman aku dulu la. Last aku terbaca kisah dia kat paper citer pasal budak dia menang kickboxing. Last aku jumpa dia pun masa National tournament kat Ipoh ..1996 kalau x silap aku. Tp masa tu dia kalah dgn budak underdog ..GUNA- budak Seremban (member lamer aku ..yg kalah dgn aku kat Tournament UTM 2 bulan sebelum tu...he..he..). Lepas tu aku dah x dgr berita dia lagi dah.

Tengokla setakat mana dia buleh tulis ..he..he.. seronok gak kekadang dok layan email2 cam ni..at least boleh mengupdate kan blog aku ni.


No comments: