12 September 2007

Asiawork Training

Org rumah aku start join Asiawork training 2-3 bulan lepas. Sekarang dia dah dlm Leadership Programme. Sejak tu x abis2 dok lobi aku utk join . Aku bukannyer x nak..tp memang keje aku gerenti x leh nak join nyer. Training hours dr 6-12am...mana sempat aku nak rush ke sana. Lagi satu ..kos dia bukannyer murah.
Aleh2 last week aku dah kena tukar balik ke HQ utk incharge project lain. So tetiap hari skrg ni aku dah buleh balik kul 6. So semalam aku bgth wife aku ..aku dah boleh join Basic Training utk September ni. Decision yg aku dok pikir berbulan . Org rumah aku terus register kan aku semlm ..due date utk September pun actually semalam la...
Ader hikmah jugak aku kena pindah balik ke HQ ni. Walaupun aku betol2 frust dgn mgmt decison ni ...tp take it positively ...mesti ader hikmah ni. So start hari ni aku kena lapur diri di Asiawork PJ kul 6.00 ptg ni .....tengok la ...aper citer nyer nanti...adiosss

No comments: