17 September 2007

Asiawork Training-Testimonial

Date : 16/9/07 (Ahad)
Jam : 6.30pm
Tempat : Asiawork Centre PJ

Aku berdiri kat dlm bilik training dn 101 org yg lain ..masa tu Gordon trainer kitaorg suruh semua tutup mata dan jgn bukak selagi dia x suruh bukak. Masa mata aku tutup tu aku dgr derapan kaki org masuk ke dewan tu dan aku buleh rasa mcm ramai sgt org dlm tu. Dlm kepala aku masa tu ....sedih ader ...bersemangat ader . Sedih pasal lepas ni aku dah x jumper lagi trainer aku Gordon & Scott, member2 small group aku ..member se Dyad dgn aku dan semua MB112 participants.

Bila Gordon suruh kita org bukak mata ...yg pertama aku nampak ialah Syira dan Syamil berdiri depan aku sambil pegang bunga dan bear katak . Org rumah aku mcm biasa tgh tersesak-esak. Syira terus peluk aku dan Syamil plak bila tengok kakak dia peluk dia pun ikut samer. Dah sudah nyer org rumah aku cuma dpt hujung2 dia jer. Masa tu fikiran aku ...terharu ader,sayu ader ,relieve ader dan rasa lapar pun ader ..he..he. Pas tu kat belakang aku ader Maya, Feizan dgn awek baru dia. Lepas tu ader la few LP's yg dtg congrate aku. Dlm ramai2 tu ader sorang muka familiar dgn aku ..rupa2nyer member Sony aku yg dah 7 tahun lebih aku x jumpa. Tp dia dah LP la.

"----------- deleted due to had created Emotional Discomfort to somebody ------------"

Welll.....aku sebenarnyer nak citer details aper yg aku lalui 5 hari tu tp mengenangkan aku x nak break agreement aku so aku x leh la nak citer ... tp kalau nak tahu serba sedikit aku bleh la citer ...lebihnyer korang bayar sendiri RM1700 dan join training tu...hu..hu..

yg penting ...aku dah atas kapal aku ...........

No comments: