06 March 2009

Form 4 SMT

Rabu - 4/3/09...

Aku ke SMT utk kelas yg pertama dgn pelajar2 baru. Ikut kater cikgu Noraida tu budak form 4 ader 18 org jer. (intake kali ni cumer 185 pelajar jer..so 18 org dr 185 kira 10% jugak tu..).

So kul 8.50pm mcm biasa aku dh sampai kt dewan (mlm ni kitaorg train kt dewan coz ruai dah start form 4 gunakan utk PREP.

Kul 9 lebih semua dah sampai dn aku tgk ramai gak budak form 5 yg turun. Total mlm tu 42 org turun training dan klau nk kira 22 org budak form5 kira dah ramai tu coz tahun2 sebelum ni klau masuk jer form 5 jumlah dia akan drop tgl belas2 jer. Ader gak 2-3 org bekas2 WTF dan student cikgu Rosli Sabak Bernam.

So bdk2 dh OK cumer aku jer la yg x brp OK coz nk kena cari srg dua lg assistant utk tlg aku. Bukannyer x bleh ngajar 40 org tu . 400 org pun boleh ..tp x leh fokus la. Klau stail pegang wisel kt depan dok Preep!..Preep! memang la boleh. Tapi aku nk fokus...nk kena separate junior & senior...nk pegi srg2 baru la bdk x boring dan barula puas ngajar.

Aku try ajak Fairus utk ikut aku tp mlm tu dia ader function lak. Tgk la ..next kelas next week saper yg aku boleh bwk. Actually bukan x der black belt kt kelas tu. Ader 3 black belt WTF tp aku tgk level budak2 tu junior sgt...byk lg yg diaorang kena polish...lagipun diaorang bayar yuran utk belajar ngan aku bukannyer utk tlg aku ngajar. Sekali sekala suruh diaorang tlg amik warm-up tu aku rasa boleh la.

No comments: