11 March 2009

Tournament bawah 16 tahun ....sedih...

Last week, aku terima email dr Ibrahim regarding kelulusan utk penggunaan tgkt 40 Menara PNB utk kejohanan bawah 16 tahun DTA. Tgk title dia jer aku dh dpt agak dah ...Dukacita dimaklum kan...bla..bla..



Dusss...serba salah aku . Terus aku send email try utk buat rayuan (x der la merayu sgt sebenarnyer ..hu..hu..) . Aku cumer nk tahu reason dia jer coz before ni aku x pernah ader problem ngan pengurusan PNB. So betol la tekaan aku ..diaorang ader function lain pada tarikh tu . Tapi yg aku frust sket coz lewat sgt diaorang nk buat keputusan. Klau awal2 aku tau x der la aku nk war2 kn tournament aku ni ke kengkawan.


So utk kengkawan yg dah prepare utk ke tournament ni ..Noordin, Adam, Eizam, Rodzi, Mr.Khaldun, Napi, Hj.Saiful terutamanyer dan Ewan Pertama aku mintak maaf berbyk coz ni diluar kawalan DTA la. Terpaksa aku announcekan kt sini tournament ni terpaksa ditunda. Aku amik masa seminggu utk bgth ni coz aku try gak utk cari alternatif dan try push PNB lagi tp x dapet jugok. Aku faham ader yg dah tempah bas ..dah buat loan bank rakyat utk dtg ke tournament aku ni...bebudak SMT aku pun dah dpt perlepasan PPD dan bas pun dah hu..hu..sedih wooii.. Aku nk gagahkan cari venue lain masa dh suntuk sgt dan klau tpt lain of course la $$$$ nyer x terlarat nanti.
Tapi Insyaallah ...aku x kater tournament ni diBATALkan tp aku mintak tangguh sehinga ke tarikh yg akan ditetapkan kemudian. Kepada kengkawan yg aku dah sms tu ok la tp maybe ader yg x terima sms aku so harap maklum la semua.

No comments: